HTML

Squazeeföld

Az életről, a körülményekről, a helyzetekről alkotott olykor mély, olykor igencsak sekélyes megnyilvánulásaim összessége.

Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás most!

2007.11.29. 20:16 Squazee

         Az ember kreatívnak érzi magát. Kreatív, alkotó, ötletelő lény. Más élőlényekkel szemben fejlettnek tituláljuk magunkat. Gondolkodunk, nem tartjuk magunkat ösztönlénynek, pedig állandóan az ösztöneink hajtanak. Na meg  vágyaink... Ah, a vágyak, kreált és valódi igényeink...
         Itt a posztmodern világban, a csodásnak tűnő XXI. században, született a XX. században , él jómagam, vagyis élek én. Bemutatkozásnak legyen elég az írásom és későbbiekben az írásaim.
         Nem fogok arról papolni, hogy mekkora egyéniség vagyok, egy kész érdekes ember... Mindenki érdekes a maga módján. Én egy kicsit régimódibb vagyok, nem konzervatív, csak kissé elütök a korosztályomtól.
         Mások számára életem kész unalom, inkább elmélkedem, rájövök, hogy az élet rövid, s mi csak kis építőkövei vagyunk a jövőnek stb. Másnak ez sallang, számomra ez fontos felismerés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://squazeefold.blog.hu/api/trackback/id/tr34247126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása